söndag, april 22, 2012

Filmidiot?

YES I AM!

Så snart som studiebidraget kommer så ska jag köpa massvis med filmer, muhaha! Minst 10 st... hihi. Bland annat så ska jag nog köpa Captain America, Green lantern, Iron man och Kung fu panda! Så jag tror att jag når mitt mål att få 200 filmer i min samling! Nuvarande summa filmer: 198 st.
    Jag har faktiskt funderat, att nå 200 filmer var visst ingen utmaning för mig. Men vet ni vad som skulle vara en riktig utmaning på film-fronten? Att nå 250 st filmer innan årets slut! Med tanke på att jag tar studenten snart så kommer jag inte få studiebidrag länge till, och som det ser ut nu så har jag inget jobb efter studenten = ingen inkomst alls! Hur ska jag då kunna köpa filmer!? That's a challenge!

Vad tycker ni om saken? Ska jag ändra mitt mål till 250 filmer!? 

Visa vad ni tycker, klicka nedan!
Majs = JA, KÖR HÅRT SARA!
Bajs = NEJ, FÖR FAN SARA!

1 kommentar: