fredag, oktober 01, 2010

Roaaawr!

Exakt. Precis. Hade inte kunnat sagt det bättre själv.

Idag har jag varit med min kära vän Sara! Det var jätte varmt och skönt hemma hos henne, där är det knappt 20 grader, burr! Hos henne var det nästan så att man ville gå runt i t-töja och trosor! Härligt värre! :)
Vi satt och gjorde figurer hos henne, hon hade hittat massa cernitlera som hon hade liggande. Det var massor! Rena guldet i mina ögon! xD Vi gjorde massa figurer, allt vi kunde komma att tänka på :D! Skit kul! Jätte mysigt :)! Ska visa lite vad vi gjorde! :D

Min till vänster, Saras med partytema till höger :D

Min pumpa :D

Min bäver jag gav till Sara. Den säger "I Love You this much!" <3

Cp ankan som Sara fick damp på xD Jag fick den :D Skit söt! <3

Saras hamburgare! :D Mums!

Våra monster! ROOOAWR!!

1 kommentar: