torsdag, oktober 21, 2010

Bröst.

Tja. Läget?

Jag är sjuk. Hemma från plugget. Känns skönt faktiskt. Minusgrader idag, hade inte varit så skönt att cykla...

Slut med den onödiga informationen nu;
Jag är med i en tävling på bilddagboken. På Frostliljadsign  @ bdb. Hon har en skapande tävling, där alla fick skicka in ett bidrag på någonting man skapat, om man ritat något, gjort någonting i lera, gjort smycken, ja, lite vad som helst. Så jag skapade ett bidrag och skickade in det. Gå gärna in och rösta, bidragen är utlagda den 18 oktober. Mitt bidrag looks like this:


Det är ett smyckes-set (om du inte förstod det), ett armband, ett halsband och ett par med örhängen. Brösten är gjorda i cernitlera, likaså rosa banden. Sedan är halsbandet även dekorerat med några extra pärlor för att det ska se mer elegant ut. I like it.
    Ville skapa någonting vackert som visar att jag stödjer kampen emot bröstcancer.

Well. That's all for now. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar