tisdag, oktober 05, 2010

jag vill se ut som du, gå som du, du-u-u

Jag är besviken. Jag har inte fått mina paket än. Korvspader!
Men fick iaf ett mail idag från ett av ställena jag beställde ifrån där det stod "Din beställning är nu ivägskickad med ett leende!"  c: Så förhoppningsvis så får jag i alla fall ett paket i morgon. Hoppas hoppas!
Men posten är elaka, för dom har tydligen dragit ner på folk, så vi kan få vår post vid typ halv fem på eftermiddagen, istället för vid elva, så den egentligen ska komma. ;__; Så det är inte ens säkert att mitt paket ligger på bordet när jag kommer hem från skolan, det kanske kommer mycket senare än så! ;O Elakt!

Det var kanelbullens dag igår... smaskens...! Åt.. tre bullar totalt! :D Så det gick inte allt för mycket överstyr. (Min lavalampa bredvid datorn ser seriöst ut som en penis just nu! Lite allmän information sådär bara.) Gjorde några fina bullar i lera också, i förrgår. Ska se om vi kan få fram någon bild... hmmh... 


AHA! Muhaha. Fixade lite med mobilen samtidigt som jag satte den på laddning på datorn, så tog en bild med den innan :D! Ingen höjdarbild, men man ser att det är bullar! :D

Nej. Nu ska jag ta mig en titt i köket, pappa håller på att göra egna schnitzlar! ;O Han bankade in ost och skinka mellan två köttbitar sist jag tittade efter. Såg... läskigt, men samtidigt spännande ut.
*springer iväg till köket igen och ser efter*

1 kommentar:

  1. Synd, men dem kommer nog snart ;) Bullar= Jummie.. Hmm.. Snitzel!! :D

    SvaraRadera