söndag, oktober 03, 2010

Oh, oopi-doo, jag vill ju va som du-u-u...

Usch, helgen har gått snabbt, men samtidigt sakta... Har varit rastlös hela dagen idag, sprang fram och tillbaka och ville ha något att göra. Bestämde mig efter två timmar att sätta mig ner och spela lite sims. Det var skoj. :) Samtidigt väntade jag att min vän skulle höra av sig, då vi skulle va idag... hade skickat sms till henne flera gånger under dagen, och hon svarade vid halv åtta, och då har det för sent för att träffas, för jag har tänkt plugga under kvällen... >__<' Aja, osis. Bättre lycka nästa gång!

Nu är Rasmus på väg hem! Saknar honom! I morgon ska han sova över här, och ingenting ska stå i vägen för det! <333 

Vill ha mina paket nu... förhoppningsvis kommer dom i morgon. Massa pyssel saker! Måste köpa en förvaringsbox till allting också dock. Kostar 100 spän och har bara 40 kvar ;O *funderar på hur jag ska lösa det*

JAJA. HEJDÅ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar