måndag, april 01, 2013

PÅSK PÅSK PÅSK!

Godis godis godis. För mycket godis. Men i morgon är det slut och tillbaka till duktiga Sara!

På onsdag ska jag och Rasmus åka och kolla på en lägenhet! Första lägenheten vi blivit bjudna på visning på, håller tummarna för att ingen annan vill ha den! :D Och att den ser bra ut, så vi vill ha den, såklart.

Har inte så mycket att skriva om egentligen, livet är jobbigt och jag känner att jag inte har någon som finns där för mig, annat än Rasmus. Men jag kämpar och håller ut! Kroppsligt mår jag dåligt, mitt höga blodtryck börjar tära på mig. Ska väl till läkaren snart, hoppas jag. Patetiskt att man måste vänta en hel månad på att få en tid där (kanske till och med längre, för jag har inte ens fått någon tid än), sen måste man väl vänta ytterligare efter att man fått en tid bokad hos en läkare. Dagens samhälle är helt uppochner.

Ja, och så är jag gravid också, hihi!

Jag kanske inte har nämnt det på bloggen här förut, men jag håller i alla fall på att sälja av massvis med smycken jag gjort och har liggandes hemma. Har lyckats sälja 22 smycken nu! Inte illa ändå. Bara cirka 100 st kvar nu då.. xD Kolla här om ni är intresserade.


Btw, jag är inte gravid. April april! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar