onsdag, april 24, 2013

Oj oj oj

Det var sämre än vad jag trodde det var, uppdateringarna i min blogg på sistone. Isch... Sorry! Kompenserar upp det med ett gigantiskt inlägg som jag blev inspirerad av att göra idag ! :D

Här kommer bild-bombnedslag på allting jag fyndat när jag volontärarbetat på röda korset ! :D OBSERVERA att detta är mina kläder. Jag säljer dem inte, dem är mina! MINA MINA MINA! :D

Köpte denna vår/sommar/höst-jacka idag, 15 kr betalade jag :) 

Fin t-tröja, betalade typ.. 5 kr

Köpte denna till påsken, betalade typ 5 kr :) 

Åska, peow peow! Betalade typ 5 kr c: 

Denna köpte jag till framtiden, kanske nästa sommar, då jag gått ner lite i vikt och vill se söt ut. Betalade typ 5 kr c: 

Söt tröja med visa ord, typ 5 kr c: 

Trycket på tröjan ovan.

Egentligen en barntröja, men ändå så snygg! Betalade typ 8 kr.

Min favorittröja. Betalade typ 5 kr c: 

Fin luvtröja, betalade typ 20 - 25 kr c: 

Skjorta c: Typ 10 kr för denna

Denna hade jag på mig på julafton. Betalade typ 10 kr för denna.

Typ 10 kr.

Kritstrecksrandig skjorta, betalade typ 10 kr för denna c: 

Stickad tröja, betalade typ 5 - 10 kr för denna c: 

Pyjamasbyxor med pingviner med hörlurar! Betalade 10 kr för dessa! 

Jeans, 15 kr. 

Jeans-leggins, betalade 10 kr c: 

Stor myströja, endast för mys! Betalade typ 10 kr. 

Dessa böcker, betalade 15 kr för alla sex stycken!

Filmer, har betalat typ 10 - 15 kr/st för dem, har en till också Good Will Hunting, men den har Rasmus lånat för tillfället så den fick inte vara med på bilden. c: 

Blåa slipsar till min slips-kudde jag ska sy snart :D Så snart jag fått tag på lite fler slipsar. Har betalat typ 3 - 5 kr/st för dessa. 

Fast, det här är inte allting jag köpt på röda korset under tiden jag jobbat där. Jag har även ett par svarta mjukisbyxor som ligger i tvätten, stora fina och fluffsiga, som jag tror jag betalade 10 kr för. Sedan en annan t-tröja med ett hund-ansikte på (som också ligger i tvätten), den betalade jag typ 5 kr för. 

Sen har jag köpt massa julprydnader och påskprydnader också, de ligger undan-packade nu så dem kunde jag inte fotografera c: Och så har jag köpt presenter till folk också och lite kläder till mamma. En barntröja köpte jag en gång också, och sydde om den till en kudde som jag gav till Rasmus i julklapp c: Såhär såg den ut:



Dessa tå-strumpor fick jag gratis en gång också! 

Så, jaa... Gå till röda korset! Spara pengar, köp fina kläder och stöd en god sak. Alla blir lyckliga efter att ha fyndat på röda korset! :D (Dem har mycket bättre priser än Myrorna har.)

Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar