onsdag, april 10, 2013

Habbla-habbla-ha..

Huvudvärk idag. Såg att jag har blivit dålig på att uppdatera här, ursäkta! Men lämnar i alla fall ett litet inlägg här nu. :)
På sistone har det varit mycket kreativt skapande och smyckesförsäljning. Anordnade ju en stor rea och har sålt smycken för strax över 500 kr nu, hihi! Dem pengarna har jag lagt undan på mitt sparkonto och ska gå till ett köksbord till min och Rasmus lägenhet sen! :)
Jag har även skaffat mig en webshop, vill ni se den så klicka på den här länken. Den är inte så värst uppdaterad ännu och det står "kommer snart!" på allt för många ställen, men jag jobbar på det! Man måste ju få fram bilder som är fina nog att få ligga uppe på en webshop, hehe. :P

Ja, sen var det väl inte mer. PUSS PÅ ER! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar