tisdag, november 15, 2011

Kemi, elevens fiende

Har prov i morgon, usch. Kemi. Har pluggat en hel del, måste pricka ett VG på det, annars är det menlingslöst att göra (upphöjningsprov). Men läraren jag har är verkligen jättehjälpsam och stöttande. Hoppas verkligen att det går bra!

Jag har ätit typ 6 kakor idag. Ni vet sådana där med chokladbitar i? Jättegoda var dem.

Sitter och lyssnar på paramore på youtube för tillfället. Med en dator som knappt fungerar så får man nöja sig med skoldatorn, som man inte kan installera någonting på. Alltid trevligt.

Jag håller på att virka ett får! Ett jättefluffigt sådant. Hoppas det blir bra i slutändan! Hittills ser huvudet lite smått vanskapt ut.. Ooops.

Jag vill köpa massvis med saker. Mest jul-relaterade saker. Typ som en jättestor tomte. Och små söta lucior jag såg idag på guldfynd. Man kommer ju ha jättelite julprydnader sen när man flyttar hemifrån ju! Så jag och Rasmus ska köpa på oss lite i rean sen. Fin idé tycker jag!

Vad tycker ni är ett "okej" pris att ge för en dubbelsäng? En bekväm sådan. Jag funderar på kring 6-7000. Ge mig svar!? Snälla c:

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar