söndag, november 20, 2011

Bio time!

Idag ska man gå på bio! Tjoho! :D Breaking dawn tillsammans med Ina! Can't wait! c: <3

Bion börjar om lite mer än två timmar, ooh! Pirrigt! Totalt fullsmockat i salongen, har kollat hemsidan. Alla platser är bokade! Tur att jag bokade våra för en nästan en vecka sedan! :P (Vi har bra platser!)
    Hoppas bara ingen lång jävel sitter framför mig.. nackdelen med att vara kort! >__<'

Har suttit och kollat på typ.. 5 - 6 avsnitt av biggest looser idag. Givande! Borde ju kanske pluggat. Oh, well.
    Men vet ni det positiva med det? Jag tittar på alla som är med i programmet tänker "Usch, sådär vill jag aldrig se ut! Tänk på alla sjukdomar!" Och då tänker man, jag är inte så överviktig ändå. Jag menar, visst, enligt mitt BMI så ligger jag för högt, och det finns valkar jag är totalt missnöjd med. Men hallå, så illa är det inte! Jag tittar mig själv i spegeln och ser att, jag är ju faktiskt snygg! JAG ÄR SNYGG!

BILDBEVIS!
 

Min bebis! <3



Och en halvseriös på slutet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar