onsdag, december 01, 2010

Coca Cola är fan gott.

Och jag vet ingenting om någon jävla Muhammed, och bryr mig allvarligt talat inte heller.

Ännu en ytterst värdelös dag i plugget. En tjej fick damp på vår klass idag och drog ifrån lektionen skrikande och svärande, you go girl! :D ... synd bara att några av mina klasskompisar, som högst troligt var anledningen till utbrottet, inte alls förstod vad hon antagligen störde sig på.
    Låt mig se här nu... Prat om ett orelaterat ämne, kast av tuggummin, skratt, störande av genomgångar, respektlösa kommentarer till elever samt lärare, respektlöst babbel och utrop när resten av oss försöker läsa... Nejdå, jag kan absolut inte förstå varför hon blev arg! *tummen upp*

Det är så komiskt hur alla pratar om att vi svenskar är rasister, för att vi lyssnar på svensk musik, föredrar att prata på svenska och gärna ser att andra också gör det, och älskar vårt land. Men när en utlänning kommer med nedlåtande kommentarer till alla svenskar i dess närhet, inte visar respekt för vårat land, inte alls bryr sig om hur omvärlden reagerar på dennes uttalanden eller aktioner.... då är det synd om dem, för de har inget land. Men ändå åker de dit på semester varje sommar. Komiskt, säger jag bara.

Första december för fan, det firar vi med 18 minusgrader.
    Jag vill ha en adventskalender!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar