fredag, november 26, 2010

Långhelg! :D

Tihihi. 
Jag är glad!
Tihihi!
På måndag är det ingen skola, thihih! :D

Jag längtar efter lovet, ooh loov.. <3
Vill bli fri ifrån skolan, kommer må så mycket bättre då. Suger att man alltid små må skit, blir jobbigt, faktiskt!

Jag hade ju utlovat en vit vecka, right? Full närvaro hela veckan. Och det gick.. nästan! Måndagen klarade jag, måndagar är enklast. Men tisdagar är riktigt jobbiga och meningslösa, men jag klarade det ändå och var med hela dagen! :D Onsdagar är också jobbiga, väldigt jobbiga, och långa. Väääldigt långa. Jag var med på alla lektioner under hela dagen, trots att jag fick huvudvärk på lunchen. Jag kämpade vidare! Men.. tillslut klarade jag mig inte mer. Det var en halvtimme kvar av skoldagen, och jag höll på att spy pga huvudvärken.. så mamma fick komma och hämta mig >__<' Låg till sängs i 16 timmar i sträck när jag kom hem, eller nästan, gick upp och spydde en gång också... Sen på torsdagen så mådde jag fortfarande skit, hade ont i huvudet som fan, så jag fick lov att vara hemma ifrån skolan då. MEN IDAG! IDAG, FREDAG! Då var jag i skolan! På alla lektioner, jajamensan! :D
Så, jag klarade 4/5 iaf! :) Framsteg!
    Nästa vecka ska jag försöka slå det, och vara med hela veckan c: får se hur det går, men ska försöka i alla fall! :) 


OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar