torsdag, december 09, 2010

Jag tycker min blogg behöver fler tomtar!

I går! Då jävlar! Då var det onsdag! Oj oj oj alltså! Och ungdomsgrupp till råga på allt! W-O-W! 

Haha, nej men. Alltså, jo, det var ungdomsgrupp, och onsdag. Men jag överdrev lite bara. :) Lite.
    Det var kul dock! :D Vi julpysslade på ungdomsgruppen, gjorde en liten tomteflicka! Och ett hjärta, som jag målade en tomte på. Lite fint blev det. Ska jag ta bilder på det och visa? Ja, fan vi gör det! :O DÅ BLIR DET EN TOMTE I ALLA FALL! :O
    Jag känner mig normal.

Min tomteflicka till höger, Sara's tomte till vänster!
(det är meningen att han inte ska ha synliga ögon)
Nejmen, okej. Nu ska jag berätta om igår. För det var fan kul! Efter vi pysslat, så fikade vi GIGANTISKA lussebullar, om nom nom. Och så satt vi och pratade lite om julen, det är alltid mysigt. :)
    Sedan, när vi skulle åka hem fick Anna en impuls! Vi åker till ica Ekängen! JAAAH! Dom hade typ... vad ska vi kalla det, tomtekväll? :D Öppet till elva, serverade massa julmat, tomteglögg, godis och fika (GRATIS<333)! Tur att jag inte hade ätit någon middag, för jag blev proppmätt där! :P Sedan var det en gullig liten kör med gamla män som sjöng julsånger! :D Så fanns det en tipspromenad också! Fast jag tror inte jag och Sara vann på den, för de skulle ringa upp en senare på kvällen ifall man hade vunnit. Och det var ingen som ringde :(  Det var random frågor med på den, en löd "Vad var det för hus som Hans och Greta hittade i skogen?" Busenkelt. Det var ju en skyskrapa!?
    Men sen fanns det omöjliga frågor, som typ "Vilket land kommer den glassen vi idag känner igen ifrån?" Lixom... vuuuut!? Och sedan massa andra frågor jag inte ens kan bokstavera till. xD

Men det var hur som helst en jätte trevlig kväll! Det var Sofia som körde, så vi kunde vara hur galna vi ville, jag menar, fem tonårstjejer med en bil, vad förväntar ni er? xD
    Vi körde runt i massa rondeller, skrek, sjöng, dansade (så gott man kan i en bil) och dunkade hög musik. Underbar kväll! TACK TJEJER! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar