onsdag, december 15, 2010

Sover på datorn...

God afton! 
Har haft nationella idag i matematik A, b-delen, två timmars sittning. Tog slut på mina krafter för dagen, så lektionen efter låg man och halvsov på bordet, fick ont i huvudet och åkte hem. Well done.
Helt slut, seriöst. Försöker hålla mig vaken genom att vara sysselsatt. Därför skriver jag nu i bloggen! Fast egentligen vill jag sova. Svider i ögonen. :P
    Snart jullov, äntligen. Dock har man lektion med den inkompetenta läraren både i morgon och på fredag, så det suger ju lite...

Alltså, jag svär! På bussen hem idag kom jag på massvis med smarta saker jag skulle skriva i bloggen när jag kom hem sen, men jag är så jävla seg så jag minns inget av det ! xD
    Aja, fan, kommer på något annat istället. :P

Rasmus och mitt pepparkakshus vi gjorde på lucia!
I morgon och hela helgen blir det fullt upp! I morgon ska jag gå på tunapark lite med Rasmus och leta julklappar, fast jag ska inte köpa något. :P  Sen på fredagen blir det till att klubba ner pojken min och släpa hem honom till min lya, så när kan kvicknar till igen ska vi ut och åka pulka, tjoho! Sen på lördagen bär det av hem till honom för att åka skridskor och titta på julfilmer! :) Sen på söndagen åker jag ner på stan och träffar min kära Sara och julshoppar, och då ska jag köpa saker! ;D Sen på måndagen efter skolan ska jag träffa en annan Sara, längesedan man träffade henne, ska bli trevligt. :)

Nej nu ska jag sluta låtsas som att jag har något vettigt att berätta. God jul! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar