tisdag, november 16, 2010

En evighet senare,

Längesedan man uppdaterade bloggen. Det är personer som har tjatat på mig att jag ska hedra min blogg med ett nytt inlägg, så här kommer det! :)

Har precis kommit hem ifrån skolan, det hemska helvetet. Hade utvecklingssamtal sist på dagens schema. Hatar utvecklingssamtal! Man känner så.. mycket i centrum. Är inte van vid sådant, känner mig obehaglig i situationen. Föräldern stirrar på en, läraren stirrar. Ställer komplicerade frågor som man inte riktigt vet vad man ska svara på, och så sitter dem och stirrar ut en tills man säger något, så det blir inte alltid ett så genomtänkt svar. Man känner sig för pressad att få fram ett vettigt svar. Usch.
    Men i alla fall. Läraren kom i alla fall fram till att jag vantrivs i skolan och på min linje, STOR ÖVERRASKNING... fast nääh. Men läraren och min moder gaddade ihop sig, tvingade mig att boka tid hos syon där jag ska diskutera min "ååh så underbara" framtid...

Men vadå, de anser ju att jag måste börja om första året på gymnasiet nu igen? Fuck, fuck, fucketi fuck fuck. FUCK. Hatar skolan, och nu måste jag vistas där ett år extra.
    Men alltså, jo visst. Jag förstår dem, jag håller med, till en viss del. Min lärare säger att ett år inte är mycket av mitt långa liv, och det är det visst. Ett år kan betyda allt. Så det håller jag verkligen inte med henne om. Men, jag håller med om att jag inte borde behöva stå ut med ett och ett halvt år till utav ett helvete där jag vantrivs så mycket så jag har huvudvärk stup i kvarten. Men... Vart fan ska jag gå!? Jag har inga framtidsutsikter, jag har ingen aning om vad jag vill bli. Vill inte ens ha något jobb i framtiden, vill bara ha pengarna. Haha, det vore nice! :) Man får väl drömma lite, eller hur?

Ta studenten 2013...  Men jag gillade ju tanken på att ta studenten samma år som jorden gick under...!

1 kommentar:

  1. Du vet vad jag tycker ;)
    Finns här om du vill ha hjälp..
    Det kommer lösa sig, det lovar jag dig <3

    SvaraRadera