söndag, november 21, 2010

Söndag morgon,

Jag har fortfarande ingen jävla aning om hur jag ska göra med skolan. Men tills vidare har jag i alla fall bestämt mig för att ge järnet tiden ut. Eller ja. Jag ska i alla fall försöka uppnå en bra vecka, en vit vecka, full närvaro! Och läxorna skall bli gjorda...! (de flesta av dem i alla fall) 

Idag ska jag göra någonting vettigt! Ja det ska jag! FAKTISKT!
    Kanske övningsköra lite? Vore skojsigt. Eller.. jobba lite matte, skulle också vara vettigt. Fast nu ligger jag inte efter i matten längre faktiskt.Ligger väldigt mycket före. Men jag vill bli klar med matematik A nu, orkar snart inte mer! Dock så börjar ju B-kursen sen i vår...
    Sen kan jag försöka komma på någonting att skriva om till min svenska argumentation! Ska vara en muntlig redovisning... vad ska jag argumentera om?

NU SPRED JAG LITE LJUS I MIN TILLVARO! :D Alltså... jag tände lampan på skrivbordet... :)


Vad sägs om att måla tånaglarna? Anses det som någonting vettigt? ;OO

Jag tycker det är kul att mina föräldrar läser min blogg, tihi, hej på er! ;PP
_______________________________


Härliga minnen som ska sparas för evigt! <3

1 kommentar: