söndag, juli 22, 2012

Söndag, slutet på ännu en vecka

Idag så firar mina föräldrar sin bröllopsdag, 17 år som gifta tror jag att det blir. Tänkte att ni ville veta det!
    För övrigt så fyller även pappa år i morgon, så idag var Bror och Jessica över och vi fikade med tårta och bullar! Om nom nom. Och så åt vi kräftor idag också. Nom nom nom... Och i morgon blir det säkert fika igen, eftersom då fyller ju pappa faktiskt år. Idag firade vi bara för att Bror och Jessica åker iväg till Göteborg i morgon bitti och är borta tills på fredag!
    Vilket i sin tur betyder att jag sitter kissevakt denna vecka, lilla Doris! Lägger upp bilder på kissen sen någon dag, så ni får se vem jag tillbringar denna vecka med :P Jobbigt bara att jag fortfarande har en vecka jobb kvar, så jag kan inte vara med kissen så mycket! Men kvällarna kommer jag att tillbringa med henne i alla fall :)

Idag var jag även med mor och badade Elton i sundbyholm! Det tyckte han om. Här är några bilder på badandet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar