torsdag, juli 26, 2012

Hurra hurra för mig

Igår fyllde jag nitton! Det var en superbra dag, även fast jag jobbade! :) 
    Efter jobbet så gick jag och Rasmus med Ina och åt McFlurry, om nom nom. Smakade gott efter att ha stått i gassande solsken och målat hela dagen :P haha. Sen kom man hem och hann bara med en dusch innan släkten kom över och fikade. Trevligt! :) 

Rasmus överraskade stort med sin present. Måste bara berätta om den för den var så fräsig. Först var det ett stort fint paket, jag öppnade det och där låg en liten väska (som jag gått runt och tänkt köpa i flera månader nu för att förvara mina inlines i) och ett till paket! Så då öppnar jag det nya paketet, och i där så ligger ett Yoshi-gosedjur och ännu ett paket! Så när jag öppnar det lilla paketet så är det fullproppat med dumle! Men, inte nog med det, under alla dumle-godisar så ligger det två biobiljetter till Batman the dark knight rises, att gå på samma kväll! Den hade premiär i Sverige igår! Så vi gick på premiären! :D Asballt! Och riktigt bra platser var det också! :) Och så bjöd han såklart på popcorn och cola på bion också! Superbra film, säger inte mer än så för att inte spoila för er ;) Rekommenderas att se! :D 

Lägger upp en bild från google på hur min Yoshi ser ut, orkar inte fotografera den nu. :) 

Jag hade en underbar dag igår! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar