söndag, februari 24, 2013

Gröna fingrar!

Lite uppdatering i Saras liv:



Mina mysterie-plantor. Jag vet såklart vad det kommer att bli, men jag avslöjar det inte! ;) Dem växer i alla fall som dem ska! Uppåt! 

Igår fick jag och Rasmus hem våra Magic-kortlekar. Eller ja, massa kort vi sedan byggde ihop lekar av. Och massa mer kort därtill. Riktigt nice! Nu ska man bara lära sig att spela, sen är det bara att tuta och köra! Googla "Magic the gathering" om ni inte har en aning om vad jag pratar om. :P

Rasmus och jag söker lägenhet för fulla muggar. Spännande och jobbigt på samma gång! Vi vill så gärna hitta något, men det verkar svårare än vad vi trott. Någon som vet något om några privatfirmor eller liknande som hyr ut lägenheter här i stan? Gärna i skogsängen, nyfors, viptorp eller något liknande. En tvåa letar vi efter. Oh well, sökandet får fortsätta! 

Jag har fortfarande inte hittat något jobb. Bajs på det. 

Har läst ut boken Eragon nu, för andra gången. Nu ska jag påbörja Den äldste, bok nummer två i serien, för första gången. Ska bli spännande! Blir jag bara av med huvudvärken jag har nu så påbörjar jag läsandet ikväll! ;) 

Allt för denna gång,
over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar