söndag, februari 17, 2013

Eragon, good shit

Har läst lite idag, det är väl det enda jag gjort under dagen som är värt att nämna. Läger Eragon för tillfället, läste förvisso igenom den boken för lite mer än ett år sedan bara, men jag ville läsa resten av böckerna i serien jag fortfarande inte läst ännu, och då ville jag fräscha upp minnet lite. Så det blev att börja om från början igen! Har redan bok 2 och 3 i serien, men undrar om senaste boken (Arvtagaren) finns med på bokrean...? Har inte den. Måste jag kolla upp, i så fall vill jag köpa den! Den har ju varit hutlös dyr under en lång tid nu... Nej, den ligger fortfarande uppe i 207 kr... dyrt! Enligt adlibris i alla fall. Dem är ju ändå bäst på böcker såvitt jag vet... 229 kr på sfbokhandeln. Oh well, en annan gång...

Igår gjorde jag något ytterst ovanligt, till och med fram tills dess en helt ny händelse! Jag och Bror hade filmkväll och åt tacos hos honom! :D Riktigt trevligt! Vi såg på extended edition av Avatar, ingen av oss hade  sett den förut (även fast han verkade känna igen alla dem förlängda scenerna, hmm...) Men det var riktigt trevligt! Och det säger jag inte bara för att jag vet att du antagligen läser det här Bror, utan det är så! Måste upprepas! :D

I morgon är det en speciell dag, för er som inte vet om det! Ni borde alla göra det till eran favoritdag på året, för det är i alla fall en av mina! Rasmus och jag firar 4 år tillsammans! :D Ska firas med (enligt traditionen) hemlagad pizza och en mysig film. Till helgen ska vi även gå på bio också för att fira, hanns inte med att göra det i morgon. :) Då ska vi se på Beautiful Creatures! Eller nya die hard, vi  har inte bestämt ännu.
Firar med en söt bild på mig och Rasmus från 2010! 

OCH GRATTIS IDA SUNDMAN PÅ FÖDELSEDAGEN! :D 
Ida Sundman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar