torsdag, december 08, 2011

Ny mobil! :D

Hej där på era tokstollar!

Igår fick jag hem min nya mobil, tjoho! Dock känner man sig nu handikappad efter att ha levt med en LG BL20 i två år, så jag har ingen aning om hur jag riktigt använder denna. *pinsamt* xD  Men helt dum är man inte! Listat ut endel. Jag har i alla fall köpt mig en Samsung galaxy mini! :D Hihi, love it!

Tyvärr är man dock fortfarande förkyld, har varit hemma ifrån skolan i fyra dagar nu. Snacka om att man missat mycket... Men i morgon måste jag in till skolan vare sig jag mår bra eller inte, vi har buffertdag och då ska jag göra lite rester som jag missat under terminen. Ska hålla ett svenska tal om tatueringar samt även skriva en uppsats om en bok på engelska. Skojsigt värre, or not.

Julen närmar sig med stormsteg, nu börjar jag känna att man ligger efter med klapparna? Fast det gör jag ju inte egentligen. Men jag vill åka ner på stan och julhandla någon dag i alla fall! Jul är det inte om man inte gått runt på stan i snön och letat julklappar tills man fått ont i fötterna! :P Kanske åker ner med Rasmus nästa vecka, hoppas jag blir bättre tills dess, men det borde jag bli. :)

Kollar ni på julkalendern? Det gör i alla fall jag, tycker den är jättebra i år :D Klappsnapparna! :D Men jag kollar på datorn, orkar inte hålla utsatta tider på tvn :P Är inte duktig på det. Bättre med svtplay, så kan man gå in när som helst när man har några extra minuter över. :)

Nej, nu ska jag försöka göra lite skolarbete, så man inte har läxor över huvudet sen när man kommer tillbaka. Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar