tisdag, december 06, 2011

Det var på tiden!

Bild från förra vintern på Zigge, han gillar att äta snö. 
Äntligen föll den första snön! Jag vet inte hur länge alla fått stå ut med mitt klagande över brist på snö! :P Men igår kväll så kom pappa in på mitt rum med ett fånigt Olsson-leende på läpparna och frågade ifall jag kollat ut genom fönstret. Genast så sken mitt ansikte upp, för jag visste att det bara kunde betyda en sak! DET SNÖADE! 

Jag drog upp persiennerna på mitt rum och satt och beundrade snön som föll enda tills det slutade 45 minuter senare. :) Gick även ut en minut, orkade inte mer eftersom jag är förkyld. Men jag var i alla fall ute tillräckligt länge för att se hur Neo reagerade på att det snöade! :P Haha, jag borde filmat. Han gick runt och försökte fånga snöflingorna med munnen xD Haha.

Nu ska jag ta och vila och kolla på lite vampire diaries! Och Zigge tittar på mig med yngkliga ögon och vill gosa lite. :P
  Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar