fredag, mars 08, 2013

Livet flyter på..

Har varit otrolig rastlös och obeslutsam på sistone. Har hoppat från det ena projektet till det andra, tillbaka till det första och sedan påbörjat ett tredje. Vet inte hur Rasmus stod ut med mig i helgen som var, men det gjorde han. Han var där för mig varje sekund tills han var tvungen att åka till jobbet på måndagen, det betydde otroligt mycket, behövde verkligen honom... Känns så hemskt tomt här nu utan Zigge. Dem första dagarna var dock mest hemska, man hörde någon som drack ur hundvattenskålen och trodde det var Zigge, man hörde någon bädda runt i en hundsäng och trodde det var Zigge, man sökte omedvetet rummet efter den tredje hunden... nej usch. Han var seriöst min absolut bästa vän sedan jag var åtta år, vi växte upp tillsammans. Det längsta jag vet som jag varit utan att se honom det var en vecka när vi åkte till Finland på semester och Zigges uppfödare fick ta hand om honom under tiden. Tror han var två år då. Annars har jag aldrig varit utan honom i mer än några dagar här och där som man sovit över hos kompisar... Nu har det snart gått åtta dagar utan honom... usch. 

Här är i alla fall dem tre sakerna jag virkat dem senaste dagarna. Den sista var svår att fotografera, men det ska i alla fall vara en kanin. Har gjort mönstret på den själv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar